Més informació [ Detall d'activitat

 
7021301702   Intel·ligències múltiples
2015-2016   Taller. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària
  
   22/10/2015 - 5/11/2015 (15 hores) de 17:00h a 20:00h
   CRP del Baix Camp
   Figueres, s/n (Reus) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Baix Camp
  
   Ins Gaudí
  
Inscripció   10/09/2015 - 27/09/2015
  
Descripció i   Metodologia:   L’enfocament de l’activitat vindrà emmarcat en tres sessions presencials de 3 hores cadascuna.

A aquestes sessions es combinarà la formació teòrica sobre els orígens i les experiències d’èxit al voltant de les metodologies actives i l’estimulació de les intel·ligències múltiples a l’aula, amb la pràctica per part del professorat per tal d’assolir un aprenentatge efectiu d’aquestes estratègies metodològiques.

L’activitat anirà endreçada cap al desenrotllament per part dels docents d’una aplicació pràctica per a les seues aules.
  
Objectius   Conèixer i utilitzar estratègies metodològiques orientades a l'estimulació de les intel·ligències múltiples a l'aula.
Reflexionar sobre els criteris de selecció i utilització d'estratègies a l'aula.
Aplicar les estratègies en el disseny d'una experiència per a l'aula.
  
Continguts   Criteris per a la selecció d'estratègies: gestionar la interacció, generar un producte final, dissenyar l'aprenentatge, estimular el desenvolupament personal.
Disseny d'estratègies per a l'estimulació: l'argumentació lògica en la intel·ligència lògica-matemàtica, l'expressió oral en la intel·ligència lingüística-verbal, representació gràfica d'informació en la intel·ligència visual-espacial, l'observació rigorosa en la intel·ligència naturalista, aprenentatge en moviment en la intel·ligència corporal-kinestèsica, manteniment de l'atenció en la intel·ligència musical, aprenentatge cooperatiu per a estimular la intel·ligència interpersonal, reflexió sobre l'aprenentatge i intel·ligència intrapersonal.
Taller d'elaboració d'una experièmcia.
  
Formador/a   Trilema
  
Avaluació   Disseny d’una experiència d’aplicació, posada a l’aula i avaluació a la següent
sessió.
  
Requisits de  certificació   Presentació dels treballs proposats pel formador i l'assistència del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva dels materials i/o de les evidències justificades dels treballs realitzats.
  
E-mail   e3990102@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dijous   22/10/2015   1700   2030 
 Sessió 2   dijous   29/10/2015   1700   2030 
 Sessió 3   dijous   05/11/2015   1700   2000 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent